Zásady vrátenia tovaru

Posledná aktualizácia: 15/02/2023

V spoločnosti Deluxerie sa snažíme dosiahnuť 100 % spokojnosť zákazníkov. Keďže spokojnosť zákazníkov pre nás znamená veľa, vytvorili sme naše zásady vrátenia tovaru tak, aby boli úplne orientované na zákazníka, a to aj v prípade, že ponúkame výrobky v kategóriách s hygienickým rizikom.

Sme si vedomí toho, že akýkoľvek výrobok zakúpený v akomkoľvek internetovom obchode nemusí vždy spĺňať Vaše očakávania. Preto ak chcete z akéhokoľvek dôvodu vrátiť akýkoľvek výrobok Deluxerie, môžete tak urobiť do 30 dní od prijatia objednávky a za predpokladu, že spĺňa naše pravidlá vrátenia uvedené nižšie.

Pred odoslaním žiadosti o vrátenie tovaru prostredníctvom portálu Deluxerie si pozorne prečítajte túto stránku.

Podmienky vrátenia tovaru

Uistite sa, že výrobok(-y), ktorý(-é) chcete vrátiť, spĺňa(-jú) nižšie uvedené podmienky vrátenia tovaru. Žiadosti o vrátenie výrobkov, ktoré nespĺňajú tieto podmienky, nebudú akceptované. V súlade s Vašou žiadosťou o vrátenie tovaru, ak sú na vrátenie zaslané výrobky, ktoré nespĺňajú naše podmienky, by sme Vás chceli upozorniť, že tieto výrobky budú zaslané späť na Vašu adresu bez toho, aby boli prijaté akékoľvek opatrenia.

  • Výrobok, ktorý chcete vrátiť, by nemal byť výrobkom, ktorý je používaní v priamom kontakte s pohlavnými orgánmi. Žiadosti o vrátenie výrobkov, ktoré nespĺňajú túto podmienku, nemožno prijať z dôvodu hygienických a zdravotných rizík (napríklad výrobky ako slipy, nohavičky, tangá, body, catsuity, pančuchy atď., ktoré prichádzajú pri používaní do priameho kontaktu s pohlavnými orgánmi).
  • Ak je obal vráteného výrobku opatrený hygienickou pečaťou, táto pečať nesmie byť porušená. Žiadosti o vrátenie výrobkov s porušenou hygienickou pečaťou nemôžeme prijať.
  • Výrobok, ktorý chcete vrátiť, nesmie byť z akéhokoľvek dôvodu vypraný (v práčke alebo ručne). Vyprané výrobky nie je možné vrátiť.
  • Použité výrobky nie je možné vrátiť. Výrobky, ktoré vykazujú známky používania, nie je možné vrátiť.
  • Vrátený výrobok musí byť vrátený v pôvodnom stave a so všetkým príslušenstvom. Nekompletné výrobky nie je možné vrátiť.
  • Ak vytvoríte žiadosť o vrátenie všetkých produktov zahrnutých v objednávke a spolu s objednávkou ste dostali darček, musíte ho tiež vrátiť. Ak darčekové predmety nevrátite, cena darčeka sa odpočíta od sumy vrátenia peňazí (výška odpočtu sa môže líšiť v závislosti od ceny zaslaného darčekového predmetu).

Spôsoby vrátenia

V spoločnosti Deluxerie máme k dispozícii rôzne spôsoby vrátenia tovaru, ktoré vyhovujú potrebám našich zákazníkov. Pri vytváraní žiadosti o vrátenie si môžete vybrať z troch rôznych spôsobov vrátenia.

  • Nákupný kredit/kupón
    Ak pri vytváraní žiadosti o vrátenie tovaru vyberiete ako spôsob vrátenia tovaru nákupný kredit, doprava pri vrátení tovaru je bezplatná. Nákupný kredit Deluxerie bude pripísaný na váš účet Deluxerie po prijatí a kontrole vráteného výrobku (výrobkov). Tento kredit môžete kedykoľvek použiť na nákup akéhokoľvek výrobku v našom online obchode.
  • Výmena výrobkov
    Ak chcete vymeniť výrobok zakúpený prostredníctvom Deluxerie za inú veľkosť alebo úplne iný výrobok, musíte pri vytváraní žiadosti o vrátenie vybrať ako spôsob vrátenia “Výmena výrobku”. V prípade žiadostí vytvorených touto metódou budú náklady na dopravu za vrátenie tovaru účtované našim zákazníkom.
  • Náhrady
    Ak výrobok zakúpený prostredníctvom spoločnosti Deluxerie spĺňa vyššie uvedené podmienky na vrátenie, musíte pri žiadosti o vrátenie peňazí vybrať možnosť “Vrátenie peňazí”. V prípade žiadostí podaných touto metódou sú naši zákazníci zodpovední za náklady na dopravu pri vrátení tovaru.

Ďalšie podmienky a dôležité informácie

  • Objednávku môžete zrušiť len vtedy, ak Vaša objednávka ešte nebola odoslaná alebo nie je pripravená na odoslanie (stav Vašej objednávky môžete skontrolovať po prihlásení sa do Vášho účtu). Vašu objednávku nie je možné zrušiť po jej odoslaní. Ak zadáte žiadosť o zrušenie objednávky po jej odoslaní, musíte postupovať podľa krokov na tejto stránke, keďže sa na ňu vzťahujú naše zásady vrátenia tovaru.
  • Ak tovar, ktorý ste si zakúpili, prišiel chybný alebo nesprávny, kontaktujte najprv zákaznícky servis spoločnosti Deluxerie.
  • Keďže Vaša žiadosť o vrátenie tovaru bude spracovaná podľa údajov, ktoré ste uviedli online, žiadosť podávajte dôkladne. Na rukou písané poznámky priložené k zásielke na vrátenie sa nebude prihliadať.
  • Pred odoslaním svoje výrobky bezpečne a starostlivo zabaľte.
  • Spracovanie a vybavenie žiadosti o vrátenie môže trvať až 14 dní od prijatia vrátenej zásielky.
  • Ak ste podali žiadosť o vrátenie tovaru pomocou metódy vrátenia peňazí, vrátenie peňazí sa uskutoční pomocou platobnej metódy použitej pri nákupe.
  • V závislosti od Vašej banky alebo poskytovateľa kreditnej karty môže trvať až 10 pracovných dní od dátumu potvrdenia o vrátení peňazí, kým sa peniaze objavia na Vašom bankovom účte alebo na Vašej kreditnej karte.
  • Ak ste pri objednávke zaplatili poplatok za doručenie, táto suma sa nevracia.
  • Vrátenie peňazí za objednávky uskutočnené s nákupným kreditom alebo bodmi Deluxerie sa uskutočňuje rovnakým spôsobom. Nákupné kredity alebo body Deluxerie nie je možné premeniť na hotovosť a nie je možné ich previesť na iného používateľa.

V prípade potreby kontaktujte zákaznícky servis spoločnosti Deluxerie.

E-mail: [email protected]
WhatsApp: +49 1525 2994454

Kliknutím sem môžete prejsť na portál pre vrátenie tovaru Deluxerie a vytvoriť žiadosť o vrátenie tovaru. Novú žiadosť o vrátenie tovaru môžete vytvoriť aj prostredníctvom svojho účtu Deluxerie po prihlásení kliknutím sem.