Preprava a doručenie

Pri objednávkach v hodnote 75,00 € a viac neplatíte žiadne náklady na dopravu. Ak je suma objednávky nižšia ako 75,00 €, náklady na dopravu prostredníctvom služby GLS sú 4,99 € za objednávku.

Odhadovaný dátum dodania dostanete počas procesu nákupu. Upozorňujeme, že odhadovaný dátum doručenia nie je garantovaným dátumom vašej objednávky. Odhadovaný čas doručenia sa automaticky vypočíta na základe skladových zásob výrobku a doručenia do veľkých miest. V odľahlých oblastiach môže byť potrebný dlhší čas dodania. Spoločnosť Deluxerie nezodpovedá za oneskorenie zásielok do vzdialených oblastí alebo regiónov, kde poštové služby fungujú podľa špecifických časových harmonogramov, alebo na adresy mimo pevniny. Naše ústredie a sklad sa nachádzajú v Holandsku, kde aj pôsobíme. Sklady máme aj v iných krajinách. Ak objednaný výrobok nie je na sklade vo vašej oblasti, bude získaný z iného skladu spoločnosti Deluxerie.

Po opustení nášho skladu dostanete potvrdenie o odoslaní zásielky vrátane kódu Track & Trace. Tá vám bude zaslaná automatickým e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri nákupe. Všetky naše zásielky sú počas prepravy poistené. Uistite sa, že ste v čase doručenia zásielky k dispozícii. Spoločnosť Deluxerie nezodpovedá za stratené alebo odcudzené objednávky po doručení. Ak bola vaša objednávka vrátená odosielateľovi z dôvodu nedostupnosti, spoločnosť Deluxerie si vyhradzuje právo účtovať zákazníkovi poplatok za druhý pokus.

Ak ste nedostali kód Track & Trace, skontrolujte aj priečinok s nevyžiadanou poštou/spamom. Ak nepoznáte svoj kód Track & Trace alebo ak sa stav vašej zásielky na webovej stránke kuriéra v priebehu niekoľkých dní nezmenil, neváhajte kontaktovať náš tím služieb zákazníkom, ktorý túto záležitosť prešetrí. V prípade problému bude spoločnosť Deluxerie kontaktovať kuriéra, aby ho čo najskôr vyriešil.

Pred prevzatím zásielky ju skontrolujte. Ak bol váš balík počas prepravy poškodený, odmietnite ho prevziať a okamžite podajte reklamáciu dopravcovi.